pátek 10. května 2013

Animefest 2013

Od dnešního pátku 10.05. do neděle 12.05.2013 se na brněnském Výstavišti koná Animefest 2013 neboli festival japonského animovaného filmu (anime) a japonského komiksu (mangy)

Dnes jsem po Brně potkávala podivně vystrojené slečny, kterých na festivalu určitě potkáte spousty :)


Nenechte si ujít největší con tohoto druhu v ČR. Čekají vás workshopy, přednášky, soutěže i stánky s japonským zbožím.

Vstupenky sice stojí 600,-Kč, ale pokud přijdete v sobotu po třetí hodině, tak už platíte polovinu.

Program zde

Video z minulého ročníku:

3 komentáře:

  1. Vstupenky jsou docela drahé :/ Škoda,že v Brně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na můj vkus taky, nevím za co chtějí 600,-Kč?! Ale řešením je jít v tu sobotu od tří.

      Já jsem naopak ráda, že je konečně i něco v Brně a ne pouze v Praze :)

      Vymazat
  2. Já jsem se tak těšila že tam půjdu :D ale nakonec jsem nemohla a bylo mi to hrozně líto :D tak snad půjdu příští rok :)A taky jsem ráda že je něco konečně i v Brně :D máš super blog !!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář