pátek 7. prosince 2012

Zažít chvíli Japonsko

Do obchůdku Koishi stejnojmenné restaurace mě přivedl nápad koupit mé sestře ingredience na sushi. Jelikož v Brně o žádné prodejně japonských potravin nevím, pátrala jsem po internetu a narazila na tento obchod, který mimojiné funguje také jako e-shop.
 
Obchůdek sídlí na Údolní 11 v menší pasáži ( tedy za Červeným kostelem ). K nákupu je nepřeberné množství nejrůznějších potravin a ingrediencí na japonskou kuchyni. Já jsem tedy konkrétně šla pro sushi kit a také obalovací směs panko, kterou jsem si chtěla koupit už dlouho.
 
V případě panko jsem nepochodila, ale sushi kit jsem vybrala ke vší spokojenosti. Jelikož to má být dárek, zvolila jsem koupi krabice se vším nutným na sushi namísto jednotlivých surovin. Cenově by to vyšlo asi nastejno. Sushi kit klasicky obsahuje:
 
Mořskou řasu
Rýži
Sushi ocet
Sojovou omáčku
Zázvor gari
Wasabi
Bambusovou podložku
 
Navíc doporučuje sám Tomio ;)
 
Abych ale neodešla pouze s dárkem, ale potěšila i sebe, koupila jsem si malinké balení želé bonbónků s roztomilým obalem :) Byly z ananasového džusu a byly výborné! Mňam...
 
Hned vedle je restaurace Koishi ( vítěz Maurerova Grand Restaurantu ), do které bych si jednou ráda zašla. Už jenom ten interiér vypadá stylově. Pokud jsou na Vás ceny příliš vysoké, můžete zkusit polední menu, které je cenově dostupnější.
 




 

 


 
 P.S.: Výborná kniha nejenom o sushi, ale také japonské kuchyni obecně je tato:



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář